I owe it all to you!

Big Loser- tävlingen är avslutad, resultaten presenterade och jag kom tvåa. Fruktansvärt jobbigt, irriterande.. Jag ville verkligen vinna. Men nu några dagar senare så börjar det kännas rätt okej ändå. Jag har vunnit mitt liv tillbaka och jag har vunnit världens bästa vän- det är mer än tillräckligt.

Men, det här inlägget vill jag tillägna två personer. Två personer, som båda har haft otroligt stor del i min framgång och som jag verkligen vill tacka av hela mitt hjärta.

Sashli Amirfatemi
Kostuppläggaren från himlen, huvudcoachen för hela programmet. Utan dig, ditt engagemang och ditt stöd hade jag aldrig klarat av hälften av det jag lyckats med under dessa 12 veckor.
Jag vet hur mycket tid och energi du lagt ner på programmet, på oss deltagare, på våran kost och på oss som individer. Tidiga morgnar, sena nätter, jobb som aldrig tar slut. Du har funnits där hela tiden, med tips och råd, peppande ord och framför allt kunskap. Du har lärt mig så mycket om kost, om hur stor del maten faktiskt har när man ska gå ner i vikt och det du inte lärt oss, det är inte värt att veta.
Du är otroligt kompetent och du vet verkligen vad du pratar om. Jag har litat på dig och din kunskap till hundra procent från dag ett, och jag tycker att min framgång verkligen visar att du vet vad du sysslar med! :)

Mikael Stjärnkvist
Min personliga tränare, min alldeles egna PT. Efter vårat första pass trodde jag att jag skulle dö, på riktigt, och träningsvärken jag kände då är det absolut värsta jag nånsin varit med om. Jag var så svag, så otränad att det är helt sanslöst, men nu efter 12 veckor gör jag flertalet repetitioner på 100 kg i benpress, och jag kan till och med gå normalt dagen efter. Det trodde jag aldrig, och jag hade aldrig kommit såhär långt utan din hjälp och din coachning. Du har fått mig att älska styrketräning, att verkligen ta ut sig själv totalt, kötta sönder musklerna och känna sig spyfärdig efteråt- då vet man att det varit ett bra pass. Din kunskap och dina variationer på övningarna gör att det alltid är riktig, äkta hatkärlek på passen och jag älskar't!

Ni är båda fantastika förebilder, inspirationskällor och underbara människor! Jag är verkligen glad att jag fått chansen att lära känna er och få äran att tränas av, och med, er. Det är få förunnat och jag kommer alltid känna en otrolig tacksamhet gentemot er, för allt ni gjort för mig. För att ni gav mig möjligheten att få mitt liv tillbaka.

Tack, för allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg Linn, utan din vilja och envishet hade detta aldrig gått, och även om man inte vann tävlingen, så är det en seger att bara har fått lärt sig så mycket och det har hänt så mycket på bara 12 veckor, så se dig som en riktig vinnare, för jag ser en tjej som är det...och vet du, hon heter Linn<3

2011-05-11 @ 06:47:19
Postat av: Anonym

Glömde mitt namn, kram/Annelie;D

2011-05-11 @ 06:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0