21 november- I'm sexy and I know it!

Har totalt snöat in på den låten för tillfället, fattar inte varför, då jag absolut hatade den i början. Men nu rullar den för fullt på Spotify! Inte för att jag känner mig speciellt sexig, haha, slitna träningsbyxor, ruffsigt ofixat hår och världens sunkigaste tröja- mm, het tjej. eller inte...

Vet att jag är sämst på att uppdatera, men jag har verkligen ingen ork att sitta vid datorn längre.. Sen har det hänt så mycket nu senaste tiden så att uppdatera här har ju inte varit prio ett direkt..

Men, läget ser ut som så att jag kämpar på med diet och träning. Minst 40 min cardio fem dagar i veckan och även styrketräning fem dagar i veckan, Get Fit Or Die Trying som det så vackert heter! Har ca 6 kg kvar till mitt nästa delmål, som jag ska klara av till jul. Det blir tufft, men det är inte omöjligt. Och när jag gått ner dessa 6 kg, ja då har jag gått ner 40 kg totalt. Sen första februari. Det är inte ens ett år.. Helt vansinnigt verkligen. Men ganska nöjd är jag! ;)

Big Loser- gruppen börjar närma sig sitt slut nu, dom har bara två vägningar kvar, och vilken jäkla skillnad det är på deltagarna! Helt otroligt verkligen, jag är riktigt imponerad. När man själv inte är deltagare så ser man det från en helt ny synvinkel och det är otroligt roligt att jag fått vara med, och träffat alla dessa fina personer! Den ena knäppare än den andra, och jag älskar't! :D

Har även fått höra så mycket fina ord från personer i gruppen, och det värmer mig nåt så oerhört. Att få höra att jag är deras inspiration, att det var tack vare mig som vissa av dom bestämde sig för att gå med från början, att det är peppande att se mig på passen... TACK hörni, för att jag fått vara en del av eran resa och för att jag kunnat påverka er och motivera er- Ni är fantastiska, allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0