Every new begining comes with some other beginings end

Jag har varit asdeppig hela veckan, inte haft nån energi eller nån ork till nånting, inte ens träningen har känts rolig och då blir jag nästan lite nervös på mig själv. Om jag hellre vill ligga under täcket och trycka godis, då är det nåt som är väldigt fel.. MEN, ikväll, eller snarare nu i natt, så bara PANG! Sjukt mycket energi, glädje, motivation.. Allt bara kom tillbaka sådär.
Så jag har laddat ner dom bästa låtarna från Zumbapassen på tisdagarna och dansat i flera timmar i köket nu när resten av familjen gått och lagt sig, haha. Borde jag bli orolig för det istället nu? Jag har ju druckit snart 1,5 liter Pepsi Max på två dagar, plus en 50 cl i måndags... Kan man bli hög på för mycket aspartam? Eller, så beror det på att jag tittade på gamla bilder från förra året, och jämförde med nytagna bilder och ja, vad ska man säga? Inte ens jag själv, som är så oerhört självkritisk, kan ju förneka att det hänt grejer med min kropp. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga... Så, en bild säger mer än tusen ord. 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt, kämpa på!!! =)

Vore kul om du uppdaterar oftare för att se hur de går för dig och hur du går till väga =) kram

2011-10-21 @ 18:08:47
Postat av: Kristin

Kul att se bild blir mer verkligt då! Vilken resa du gjort! Är såå impad!!

2011-10-25 @ 20:51:29
Postat av: Lova

"hamnade" på din blogg och kan inte låta bli att kommentera, vilket jobb du gjort! fantastiskt bra gjort, imponerad och glad för din skull!

2011-11-06 @ 21:38:26
Postat av: Robert

Jäklar vilken förändring, och på ett år dessutom! Jag är imponerad.



(...hm, hur hamnade jag här egentligen?)

2011-12-14 @ 01:52:51
URL: http://styrkelyft.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0