17e september- if there's a will, there's a way

Ja mina vänner, jag klarade det. Igår, fredagen den 16e september, så hade jag vägning som vanligt och dra mig på en liten vagn, jag nådde mitt efterlängtade delmål, nämligen att komma ner under 100 kg. Känns helt fantastiskt, jag vet knappt vad jag ska säga.. Kan inte ens komma ihåg när jag vägde tvåsiffrigt senast, men det är ett jäkla bra tag sen i alla fall.

Det har varit en låååååååång resa för att nå hit, ett jäkla slitande, kämpande, svärande, gråtande.. You name it. Och än är jag inte klar, inte på långa vägar. Jag har ett mål som jag ska kämpa för att nå till jul, det är väl 14 veckor eller nåt sånt dit och jag ska ner ungefär åtta kilo. Sen är det meningen att jag ska försöka nå mitt slutgiltiga mål den sista januari nästa år, då det är exakt ett år sedan jag tog tag i mig själv och helt enkelt ändrade min livsstil. Så det vore häftigt att "vara klar" ett år senare!

Jag har faktiskt firat den här framgången, så igår var jag ute och åt ihop med en väldigt kär vän, vi slog till med sallad, haha! Sjuk i huvudet man är.. Men, jag unnade mig dressing, ost och bröd till salladen, så för mig var det riktig lyx! Senare den kvällen så blev det Idolmys och bara allmänt soft kväll, så värt.
Idag ska jag på bio, fixade biljetter till "Friends With Benefits" åt mig och Sashli, så det ska bli supermys, bio är bland det bästa som finns måste jag säga. Om jag är riktigt snäll så kanske hon låter mig äta varma chips till filmen, haha.

Morgondagen, den kommer faktiskt tillbringas i Karlstad. Och en tripp till Karlstad ja, det kan ju faktiskt aldrig bli fel! Så det ska också bli mysigt, hoppas det blir lika fint väder som idag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0