1a september- the diet is on!

Slut på sommaren, hösten är på ingång och jag känner att det har varit "fredag hela veckan" alldeles för länge nu! Så Coach Sashli och jag har ingått ett muntligt avtal, så nu jävlar ska här tappas kilon och byggas muskler igen. Vi har båda ungefär lika mycket att gå ner tills vi nått våra målvikter, så det är bara All In som gäller och som vi alla vet; Go Hard or Go Home!

Så, första dagen med ordentlig diet igen har fungerat hyfsat ändå, även om jag är låååångt ifrån lika duktig som jag var i våras under tävlingen. Fått i mig frukost, mellis, lunch, mellis och middag så jag känner mig ändå ganska nöjd.
Träningen har jag hållt igång hela sommaren och dom bästa träningspassen gör jag helt klart ihop med Sashli, men jag har även hittat en grym träningspolare, och vän, i Jenny. Riktigt bra, tunga och framför allt roliga pass och jag känner själv att jag utvecklats i styrka, vilket känns sjukt kul! Veckans träning har det dock varit lite si och så med, då jag av nån anledning har så svårt för att köra styrketräning ensam.. Jag tycker det är så vansinnigt tråkigt helt enkelt. Så det har mest blivit cardio, mycket motionscykel just nu, vilket känns bra. Känner dock att jag borde variera cardion lite mer, så nästa vecka funderar jag på att lägga in lite intervaller på löpbandet. Brukar bli svettigt värre, och jag vill verkligen förbättra flåset, och då är intervaller alldeles utmärkt.

Så, nu kör vi! Nya mål att kämpa för, nya hinder att övervinna, nya segrar att fira!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0