9e september- 2.1 kg to go!

Vägde mig igår och jag börjar sakta men säkert närma mig målet nu, 2.1 kilo kvar. Har bestämt mig för att pressa mig själv till det yttersta kommande vecka, och försöka nå målet till nästa vägning som blir på torsdag, fredag nån gång. Time to kiiiiiill it!

Annars har nya omgången av Big Loser dragit igång på gymmet nu, och jag har fått den stora äran att vara med och ha hand om den gruppen, jobba tillsammans med Sashli och ha hand om lite av det praktiska, som anmälningar, mätningar, lite allt-i-allo. Men mest ska jag tydligen fungera som en "fadder", vara lite av en inspirationskälla och visa att det faktiskt funkar. Känns riktigt roligt, och hedrande, att Sashli vill ha med mig. Så nu jäklar, nu kör vi igen!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte visste jag att du hade en blogg :)

2011-09-09 @ 17:39:37
URL: http://nattstad.se/Lisa.karlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0