20 januari- dietdag 5.

Femte dagen utan socker... Jag är ett monster. Ett känslosamt, hysteriskt, aggressivt monster med humörsvängningar från helvetet. Inte så stor skillnad mot hur jag är i vanliga fall alltså! Skämt å sido, dagen har knappt börjat så än så länge är hungern, abstinensen och känslorna under kontroll. Värre var det igår... Började dessutom gårdagen med ett nytt blodsockerfall, hej galet illamående och yrsel. På en fullsatt buss dessutom.. Roligare start på en dag kan man ha! Men det gick bra, och nu har jag fått lite tips på vad jag ska göra när det händer nästa gång.

Gårdagen var ändå mysig, lugn och jag fick till ett hyfsat bra ryggpass, som faktiskt känns idag, speciellt i ländryggen. Kvällen var väl lite (läs; mycket) jobbigare och jag hade svårt att hitta fokus under kvällscardion, det var riktigt tungt och inte speciellt intensivt. Men, jag gjorde mina 40 minuter och det får jag ändå vara nöjd med.

Idag skiner solen och det är klarblå himmel, så en långpromenad står på schemat nu efter lunchen. Om vaderna är på min sida så kanske det rent utav blir lite joggande, vi får se. Och senare så blir det såklart en sväng till gymmet för ett armpass och kvällscardio.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0